Η Meredith Rowe διευθύνει ένα ερευνητικό πρόγραμμα για την κατανόηση του ρόλου των παραγόντων γονέα και οικογένειας στην πρώιμη γλωσσική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα να αποκαλύψει πώς οι παραλλαγές στα πρώιμα επικοινωνιακά περιβάλλοντα των παιδιών συμβάλλουν στη γλωσσική ανάπτυξη και στην εφαρμογή αυτής της γνώσης στην ανάπτυξη στρατηγικών παρέμβασης για οικογένειες με χαμηλό εισόδημα.
Η Δρ. Rowe έλαβε το διδακτορικό της στην Ανθρώπινη Ανάπτυξη και Ψυχολογία από το Harvard Graduate School of Education το 2003 και στη συνέχεια ακολούθησε μεταδιδακτορικές υποτροφίες στα τμήματα Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο για αρκετά χρόνια. Το 2009 διορίστηκε Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Ανθρώπινης Ανάπτυξης και Ποσοτικής Μεθοδολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ και εντάχθηκε στη σχολή στο Harvard Graduate School of Education ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια το 2014.
Η διατριβή της Dr. Rowe υποστηρίχθηκε με επιχορήγηση από την Αμερικανική Εταιρεία Εκπαιδευτικής Έρευνας (AERA). Το έργο της έχει επίσης χρηματοδοτηθεί από πολλαπλές επιχορηγήσεις από το τμήμα Ruth L. Kirschstein National Institutes of Child Health and Human Development (NICHD) του National Institutes of Health (NIH). Συγκεκριμένα, η Δρ. Rowe ήταν αποδέκτης του Μεταδιδακτορικού Βραβείου Εθνικής Ερευνητικής Υπηρεσίας (NRSA), ενός Βραβείου για την Ανεξαρτησία (K99/R00) για την Έρευνα Μετάβασης στην Πρώιμη Σταδιοδρομία και του Επιχορήγησης Ερευνητικής/Αναπτυξιακής Έρευνας (R21) για τη χρηματοδότηση της πρόσφατης μελέτης παρέμβασής της . Η δουλειά της δημοσιεύεται ευρέως σε κορυφαία περιοδικά στον τομέα της εκπαίδευσης και της ψυχολογίας, συμπεριλαμβανομένων των Science, Child Development, Developmental Science και Developmental Psychology.