Η Σάρα Σουζούκι είναι αναπληρωτής διευθύντρια του MoMA (Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, Νέας Υόρκης), υπηρετώντας ως σύνδεσμος μεταξύ της ανώτερης διοίκησης και των έξι επιμελητικών τμημάτων του Μουσείου ενώ ηγείται του Τμήματος Επιμελητικών Υποθέσεων που περιλαμβάνει: Αρχεία, Βιβλιοθήκες και Συλλογές Ερευνών. Διατήρηση; Στρατηγική σύνταξης και περιεχομένου. Εκπαίδευση; και Εκδόσεις. Σε αυτόν τον ρόλο, επιβλέπει επίσης το Διεθνές Πρόγραμμα, τα Ερευνητικά Προγράμματα και άλλες ερευνητικές πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένου του Ερευνητικού Ινστιτούτου Cisneros για τη Μελέτη της Τέχνης από τη Λατινική Αμερική.
ΗΣουζούκι υπηρέτησε ως Αναπληρώτρια Διευθύντρια Επιμελητικών Υποθέσεων από το 2020-21. Πριν από αυτό, υπηρέτησε ως Διευθύντρια, Εγκαίνια του νέου Μουσείου, ρόλος στον οποίο επέβλεπε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση όλων των πτυχών του έργου ανακαίνισης και επέκτασης του Μουσείου που άνοιξε το 2019. Υπηρέτησε ως ανώτερος σύνδεσμος και διευθυντής έργου για το Διευθύντρια και ανώτερο προσωπικό του μουσείου, εργάστηκε σε όλα τα τμήματα, λαμβάνοντας αποφάσεις με τον διευθυντή, τους επικεφαλής επιμελητές και άλλα ηγετικά στελέχη σχετικά με το εκθεσιακό πρόγραμμα επαναλειτουργίας του MoMA, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, την εμπειρία κοινού και επισκεπτών και τη φυσική εγκατάσταση.
Η Σουζούκι διορίστηκε Επιμελήτρια στο Τμήμα Σχεδίων και Εκτυπώσεων το 2016, έχοντας ενταχθεί στο ίδρυμα ως βοηθός ερευνητής το 1998. Στο MoMA, οι εκθέσεις της περιλαμβάνουν το Bodys Isek Kingelez: City Dreams (2018–19), A Revolutionary Impulse: The Rise of the Russian Avant-Garde (2016–17), Soldier, Spectre, Shaman: The Figure and the Second World War (2015–16), Scenes for a New Heritage: Contemporary Art from the Collection (2015–16), Jean Dubuffet: Soul of the Underground (2014–15), The Paris of Toulouse-Lautrec: Prints and Posters (2014–15) και ατομικές εκθέσεις των Meiro Koizumi (2013), Yin Xiuzhen (2010), Song Dong (2009), και Gert και Uwe Tobias (2008). Η κα Suzuki έχει επίσης εισαγάγει πολλές σημαντικές εξαγορές και είναι ιδρυτικό μέλος της ερευνητικής ομάδας Contemporary and Modern Art Perspectives (C-MAP) για την Ασία.